…:))


evo nakon skoro godinu dana od zavrsetka osnovne sjetih se ja da ovdje nesto napisem 🙂 tj sara me napomenula 😀 i bi mi drago pogledat stare slike i snimkee i bas neka nostalgija hvata 🙁
kolko znam svi su zivi i zdravi i niko nije TRUDAN kao sto smo mislili xD raja se kako cujem dobro snasla u srednjoj.. ja licno rijetko koga vidjam sve je to do volje al eto.. usput uhvatim ponekog..i mnogi su se promjenili..ono fakatabilno.. na gore ugl..no necemo o ruznim stvarima ipak je i previse toga lijepog i ludog iza nas..ja sam davno prestala plakati samo da se zna haha .i eto ovaj blog nek ostane neka uspomena na stari VIII-2 ako nabavim neke stare slike stavljacu do tada budite pozdravljeni
i ex VIII-2

emmci

3 komentara

  1. Uh odkad nisam bilaa na vasem blogu..
    Maa dosta je vremena proslo..dosta su se ljudi promijenili i nekako to je samo ono sto je trebalo doci..
    Sjecanja,uspomene i svi trenuci se ne mogu zaboraviti,to ostaje urezano..
    A to oko promjena na gore ili bolje..Cinjenica da su se svi promijenili,nova okolina to od tebe trazi..Aa sad kako ko..
    Ja lafo kratak kom:D

    (LLL) mojuu najdrazuu generacijuuu <33

    vedrana (:

Komentariši